Backstage Pass

آزمون یوس Things To Know Before You Buy

تمامی سوالات آزمون به هر دو زبان ترکی و انگلیسی تهیه و ارائه می­شوند. (ممکن است برخی از دانشگاه ها آزمون را به زبان های دیگری نظیر فارسی نیز برگزار کنند).

در مورد سایر دانشگاه های مطرح در دنیا و اطلاع از نمره قابل قبول دانشگاه ها، نیاز است به سایت دانشگاه مورد نظر مراجعه کنید و ببینید رشته ای که قصد تحصیل در ترکیه را دارید چه امتیازی می خواهد.

هزینه شرکت در این آزمون در دانشگاه های مختلف، متفاوت بوده و معمولاً از طریق واریز به حساب دانشگاه دریافت می گردد.

وجود گذرنامه برای ثبت نام آزمون‌ها الزامی است؛ با این وجود برخی از دانشگاه ها ترجمه شناسنامه را به شرط داشتن عکس متقاضی می‌پذیرند، مجموعه یوس سنتر مسئولیتی در قبال ابطال ثبت‌نام داوطلبانی که فاقد گذرنامه‌اند، ندارد.

.. جمع آوری شده است و علاوه بر آن هر شخص یک مشاور و پشتیبان خواهد داشت و در هر آزمون تحلیل نموداری عمکلرد شما در اختیارتان قرار خواهد گرفت.

دانشجویانی که قصد ادامه تحصیل از مقطع کاردانی به کارشناسی را دارند، ملزم به قبولی در آزمون انتقال عمودی دانشگاه هستند. برای اینکه بسیاری از… ادامه مطلب

هر ساله ۵ هزار دانشجو از ملیت‌های مختلف در این آزمون شرکت می‌کنند. براساس نتایج این آزمون دانشجویان خارجی در دانشگاه‌های ترکیه اپلای می‌کنند و کسانی که نمره کافی بگیرند می‌توانند در یکی از این دانشگاه‌ها ثبت‌نام کنند.

میخواستم بدون برای آزمون سال آینده شما دوره آموزشی آنلاین برگزار میکنید یانه؟

به نظر شما آزمون یوس دانشگاه استانبول در حوزه های ترکیه برای امسال ۲۰۲۰ برگزار میشه یا ممکنه کنسل بشه؟

کسانی که از کشورشان برای تحصیل در ترکیه بورسیه گرفته ­اند.

اگر انتخاب شما یکی از رشته های پزشکی، داروسازی، دندانپزشکی یا مهندسی برق، مهندسی پزشکی، مهندسی مکانیک و.

آزمون مذکور به زبان های «ترکی، آلمانی، عربی، فرانسوی، انگلیسی، روسی» برگزار خواهد شد.

سلام مي خواستم بپرسم آزمون يوس فقط براي رشته هاي پزشكي و پيرا پزشكي اجرا ميشه يا براي بقيه رشته هاي تحصيلي هم بايد تو اين آزمون شركت كرد؟

موسسه ی ما در حین ورود، از تمامی داوطلبان آمون تعیین سطح می گیرد و بعد از آن دانش آموزان بر اساس سطحشان طبقه بندی خواهند شد.

0 ratings, 0 votes0 ratings, 0 votes (0 rating, 0 votes, rated)
You need to be a registered member to rate this.
Loading...
Ask ChatGPT
Set ChatGPT API key
Find your Secret API key in your ChatGPT User settings and paste it here to connect ChatGPT with your Tutor LMS website.