Backstage Pass

آزمون یوس – An Overview

برای دسترسی به اخبار به روز آزمون‌های ترکیه پیج اینستاگرام مجموعه یوس سنتر را فالو داشته باشید، این پیج روزانه آپدیت میشه.

در مورد سایر دانشگاه های مطرح در دنیا و اطلاع از نمره قابل قبول دانشگاه ها، نیاز است به سایت دانشگاه مورد نظر مراجعه کنید و ببینید رشته ای که قصد تحصیل در ترکیه را دارید چه امتیازی می خواهد.

اگر شما هم متقاضی تحصیل در دانشگاه‌های ترکیه هستید، ممکن است که این سوال ذهن‌تان را درگیر کرده باشد که آزمون یوس برای چه رشته‌هایی است؟ برای پاسخ به این سوال، این بخش از مقاله را حتماً بخوانید.

امروزه به لطف پیشرفت تکنولوژی و رشد روز افزون آن این آزمون هم به صورت سیستمی و هم به صورت کاغذی انجام میشود. در هر دو حالت تمامی موارد کاملا مشابه یکدیگر هستند، طبق آمار موجود افرادی که روش سیستمی را برای آزمون یوس انتخاب میکنند بیشتر از افرادی هستند از روش کاغذی استفاده مینمایند. البته در کشور ایران به دلیل هماهنگ نبودن با سرور های کمبریج امکان امتحان سیستمی کمی ناممکن است و بیشتر به روش کاغذی این امر صورت میگیرد.

دقت داشته باشید که به هیچ عنوان در امتحان با فرد کناری خود حق صحبت کردن ندارید.

باسلام، تخمین پوئن یوس بطور ثابت امکانپذیر نیست اما بطور حدودی بین ۸۸ تا ۹۵ نسبت به تعداد درخواست و کنتنژان (سهمیه) رشته مورد نظر قابل تغییر است.

برای اطلاع ازشهریه ها و شرایط ثبت نام با مشاورین ما تماس حاصل فرمایید

داوطلبانی که قصد دارند در دانشگاه آنکارا که یکی از معتبرترین مؤسسات آموزش عالی ترکیه است، تحصیل کنند، باید در آزمون یوس دانشگاه آنکارا شرکت کنند…. ادامه مطلب

دانشجویان سراسر جهان می‌توانند در آزمون یوس شرکت کنند. بیشتر دانشجویان از آذربایجان، ترکمنستان، ایران، ترکیه، سوریه، آلمان، بلغارستان، افغانستان، قرقیزستان، و از قاره آفریقا هم تانزانیا، کنیا، مالاوی، مصر و تونس در این آزمون شرکت می‌کنند.

کسانی که از کشورشان برای تحصیل در ترکیه بورسیه گرفته ­اند.

همانطور که کمی قبل تر بیان کردیم آزمون یوس آزمونی می باشد که تنها در کشور ترکیه گرفته میشود و فقط برای همین کشور اعتبار دارد.

آزمون مذکور به زبان های «ترکی، آلمانی، عربی، فرانسوی، انگلیسی، روسی» برگزار خواهد شد.

بله مشخص شده لطفا با شماره تلفن دفتر تماس بگیرید، حتما تخفیفات خوبی ارائه خواهیم داد.

دانشگاه های دولتی و حتی دانشگاه های خصوصی برای رشته های پرمخاطب موظف به اعمال نمره یوس مرکزی جهت پذیرش هستند؛ رشته معماری نیز به لیست قبلی اضافه گردید.

0 ratings, 0 votes0 ratings, 0 votes (0 rating, 0 votes, rated)
You need to be a registered member to rate this.
Loading...
Ask ChatGPT
Set ChatGPT API key
Find your Secret API key in your ChatGPT User settings and paste it here to connect ChatGPT with your Tutor LMS website.